close and return
eleonora meleti blog

Ισομετρική γυμναστική: Γιατί να την επιλέξω

Ισομετρική γυμναστική: Γιατί να την επιλέξω

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in  Fitness & Sports on 1 November 2019

Γιατί απλά είναι ένας γρήγορος τρόπος για να αποκτήσεις δύναμη, γραμμωμένο σώμα και δεν διατρέχει κινδύνους.


 

Η ισομετρική γυμναστική είναι ασκήσεις που περιλαμβάνουν έλξεις ή ωθήσεις έναντι ενός αμετακίνητου αντικειμένου, που μπορεί να είναι το πάτωμα, και ο τοίχος ή μία μπάρα σταθερή στο έδαφος. Εκείνο που επιστρατεύεται είναι η πίεση που ασκεί το βάρος του σώματος στη σταθερή επιφάνεια, και κάπως έτσι πραγματώνεται η μυϊκή σύσπαση χωρίς να μεταβάλλεται το μήκος τους.

 

Αυτό το είδος γυμναστικής πέρα του ότι μας κάνει πιο δυνατές, δεν απαιτούν χρήση κάποιου εξοπλισμού κάτι που μας βοηθάει να το ακολουθούμε εύκολα και οπουδήποτε ενώ ανάλογα με την ένταση και τις επαναλήψεις μας επιτρέπει να δουλεύουμε τόσο αερόβια όσο και αναερόβια.

 

Το κλειδί της επιτυχίας στην ισομετρική άσκηση είναι το μυαλό μας καθώς επιστρατεύεται και αυτό παρέα με τους μύες. Εκείνο που θέλει προσοχή είναι η σύνθεση του σωστού προγράμματος καθώς καλό είναι οι ισομετρικές ασκήσεις να αποτελούν ένα μέρος μίας πιο ολοκληρωμένης προπόνησης και όχι αποκλειστικό τρόπο εκγύμνασης. Τέλος η ισομετρική γυμναστική είναι ιδανική για την αποκατάσταση τραυματισμών αλλά καλό είναι να ενημερωθείτε από κάποιον ειδικό πριν τις εντάξετε από μόνοι σας στο πρόγραμμα σας, γιατί έχει διαπιστωθεί πως οι ισομετρικές ασκήσεις αυξάνουν την αρτηριακή πίεση που μπορεί να προκαλέσει καρδιακή αρρυθμία και κατεστραμμένα αιμοφόρα αγγεία.

 

 

 


close and return

Επιστροφή στην Κατηγορία Fitness & Sportς




recent posts