close and return
eleonora meleti blog

Λίπος γύρω από την κοιλιά: Μικρά μυστικά για να το μειώσετε

Λίπος γύρω από την κοιλιά: Μικρά μυστικά για να το μειώσετε

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in  Fitness & Sports on 22 December 2019

Η κοιλιά είναι από τα πιο σέξι σημεία στο σώμα μίας γυναίκας. Είναι ωστόσο και το σημείο εκείνο που μαρτυρά μικρές ή μεγαλύτερες αμαρτίες και ταλαιπωρεί κληρονομικά χιλιάδες από εμάς.


Το λίπος στην κοιλιά οφείλεται είτε σε γονίδια, είτε σε κακή διατροφή και καθιστική ζωή. Όπως και να έχει , υπάρχει τρόπος να μειωθεί, αρκεί να καταλάβει κανείς πως εκτός από τρόπο θέλει και κόπο για μία όμορφη σφιχτή κοιλιά.

 

Τρέχα
Μπορεί να γίνω γραφική, αλλά όποτε χρειάζεται, (δηλαδή με την κάθε ευκαιρία) θα σου πιπιλάω τη καραμέλα της γυμναστικής.
Η καύση λίπους, έχει έναν εχθρό. Ειδικά το λίπος γύρω από την κοιλιά. Και ο εχθρός αυτός λέγεται αερόβια άσκηση. Ό,τι αυξάνει τους χτύπους της καρδιάς, βοηθάει. Θες γρήγορο περπάτημα, κολύμπι , ποδήλατο, σκάλες; Καλύτερο είναι από το τίποτα. Πάντως αν θες όντως να δεις διαφορά, σήκω και κουνήσου. Το τρέξιμο βέβαια, βοηθάει λίγο περισσότερο από τις άλλες μορφές ασκήσεις. Έρευνες έχουν αποδείξει πως 19,2 χιλιόμετρα τρέξιμο την εβδομάδα είναι ιδανικά για την απώλεια κοιλιακού λίπους. Αυτό σημαίνει 2,7 χιλιόμετρα κάθε μέρα. Μεταξύ μας , δεν είναι πολλά.

 

Πρωτεΐνη αγάπη μου
Σίγουρα θα έχετε ακούσει πως η πρωτεϊνούχα διατροφή είναι η ιδανικότερη για την καύση λίπους. Όταν λέμε πρωτεϊνούχα όμως δεν εννοούμε την υπερκατανάλωση πρωτεΐνης και την απουσία υδατάνθρακα από τη διατροφή. Αυτό μεταφράζεται αυτόματα σε «παίρνω λίπος».
Όταν λέμε πρωτεϊνούχα διατροφή εννοούμε μία διατροφή με αναλογία 60- 40 σε πρωτεΐνη υδατάνθρακα. ( ο υδατάνθρακας κατά προτίμηση απλός, πχ ρύζι, πατάτα).
Όσο μεγαλώνουμε, τόσο περισσότερη ινσουλίνη παράγει ο οργανισμός μας. Η ινσουλίνη βάζει το χεράκι της στην αποθήκευση λίπους, γι αυτό και οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση αποκτούν ξαφνικά «κοιλιά».
Η σωστή διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη, μπορεί να σας προστατέψει και να περιορίσει το «κακό».
Σε άλλο άρθρο, σύντομα, θα δούμε πως μπορούμε να έχουμε μία πρωτεϊνούχα διατροφή, ακόμα και χωρίς κρέας! 

 

Ξίδι
Μπορεί να σας προκαλέσει αηδία το συγκεκριμένο tip, αλλά πετυχαίνει. Δεν θα σας κουράσω με πολλά και θα περάσω απευθείας στο ζουμί. Ένα σφηνάκι ξίδι  μετά το φαγητό, διαλύει τα λίπη. Τόσο απλά. Αναγούλα, ναι. Και από τη μυρωδιά και από τη γεύση. Οι πρώτες φορές κατάποσης θα είναι λίγο δύσκολες, αλλά μετά θα το συνηθίσεις. ( Η αλήθεια είναι ότι εγώ ποτέ δεν τα κατάφερα, αλλά έχω δει να λειτουργεί σε άλλους). Το μηλόξυδο, σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, είναι μία καλή λύση.

 

Πάταξε την κορτιζόλη
Εδώ θα μιλήσω εκ πείρας. Οι ορμόνες όταν είναι στην τσίτα, η κορτιζόλη κάνει πάρτι και το λίπος «κάθεται» γύρω από τη κοιλιά. Μου συμβαίνει πάντα. Το ζω, το βιώνω. Από Οκτώβρη μέχρι Ιούνιο που ουσιαστικά είναι η περίοδος όπου αγχώνομαι και στρεσάρομαι, ένα στρογγυλό «ζυμαράκι» από λίπος σχηματίζεται γύρω από τον ομφαλό μου. Με το που τελειώσει η σεζόν, και αρχίζω να χαλαρώνω στους ρυθμούς του καλοκαιριού, η κοιλιά ξεφουσκώνει και η γράμμωση βγαίνει μπροστά.
Κάποτε μου είχαν πει, να δοκιμάσω τη γιόγκα. Την υποτιμούσα σαν άσκηση γιατί είχα μάθει να αθλούμαι σε πιο έντονους ρυθμούς. Μου εξήγησαν ωστόσο πως ένας από τους σκοπούς της γιόγκα, είναι και η ηρεμία και η χαλάρωση μέσω της αναπνοής. Μαζί με το σώμα, ηρεμούν και οι ορμόνες. Οπότε ελέγχεται η κορτιζόλη, άρα και η αποθήκευση λίπους.

 

Ύπνος
Όταν ο ύπνος δεν είναι αρκετός, ο οργανισμός έχει την τάση να αποθηκεύει λίπος και η κοιλιά είναι η πιο αγαπημένη περιοχή. Οι οκτώ ώρες είναι ιδανικές, και αν όχι οκτώ, τουλάχιστον όχι λιγότερες από έξι. Το κλου στο μυστικό αυτό είναι το να ξυπνάς κάθε μέρα περίπου την ίδια ώρα. Που εδώ έρχονται τα κακά νέα. Το Σαββατοκύριακο , πρόσεχε μην σε πλακώνει το πάπλωμα. 

 

Τσουκνίδα
Όλο ακούμε για το πράσινο τσάι, και το τσάι βουνού. Ε λοιπόν, η διαφορά που είδα εγώ στο σώμα μου, όταν άρχισα να πίνω τσουκνίδα, δεν την έχω ξαναδεί με κανένα βότανο.
Πολλές φορές μαζί με το λίπος στην κοιλιά, γίνεται και κατακράτηση υγρών. Αυτά τα υγρά θα φύγουν από την πρώτη κιόλας μέρα κατανάλωσης τσουκνίδας. Το μυστικό αυτό το μοιράστηκε μαζί μου μία πνευματική γυναίκα, όταν έκανα χρήση κρυσταλλικής κορτιζόνης πριν δύο χρόνια, για ένα πρόβλημα στη μέση. Είχα κοιλιά, μπράτσα και πρησμένα άκρα… Από την πρώτη στιγμή, η τσουκνίδα έκανε τη δουλειά της. Βράζεται όπως το τσάι, και έχει γεύση χόρτου. Πίνεται…Αν θες βάζεις λίγο λεμόνι ή μέλι για να «σπάσει» η γεύση. Να ξέρεις είναι διουρητική. Φρόντισε να έχεις πρόσβασης σε τουαλέτα.


close and return

Επιστροφή στην Κατηγορία Fitness & Sportς




recent posts