close and return
eleonora meleti blog

Γιατί το squat ( σκουώτ) είναι η καλύτερη άσκηση για γλουτούς

Γιατί το squat ( σκουώτ) είναι η καλύτερη άσκηση για γλουτούς

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in  Fitness & Sports on 27 December 2019

Ονειρεύεσαι σφιχτούς, καλοδουλεμένους και υγιείς γλουτούς. Σε αυτή την περίπτωση αποκλείεται να μην έχεις στην προπόνηση σου τα squat σε όποια τους μορφή! Και αυτό γιατί τα «καθίσματα» όπως θα μπορούσαμε μεταφράσουμε στα ελληνικά τα squat είναι ο «βασιλιάς» των ασκήσεων για τους γλουτούς. Μάθε γιατί…


 

Θέλει κόπο αλλά και τρόπο από όλο το σώμα

 

Αν και έχουμε συνηθίσει να γυμνάζουμε μεμονωμένα τα μέρη του σώματος, έχουμε κατά καιρούς πει, πως δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από τις συνδυαστικές ασκήσεις. Εκείνες δηλαδή που απαιτούν τη συμμετοχή περισσότερων από μία, μυϊκών ομάδων. Και με τα squat αυτό επιτυγχάνεται καθώς το 60% του σώματος, παίρνει μέρος για μία τόσο απλή αλλά μαγική κίνηση. Τετρακέφαλοι, δικέφαλοι , γλουτού, ραχιαίοι, πλάτη, κοιλιακοί συνεργάζονται, έτσι ώστε να γίνει σωστά η άσκηση.

 

Πρόκειται για μία φυσική κίνηση

 

Το λεγόμενο «κάθισμα» το κάνουμε όλοι καθημερινά, είναι μία φυσική λειτουργική κίνηση και αυτό βοηθάει καθώς το σώμα κάνει κάτι γνώριμο χωρίς κινδύνους για τραυματισμούς. Όχι ότι δεν υπάρχει και η απαραίτητη τεχνική που απαιτείται, σίγουρα όμως δεν είναι μία κίνηση ενάντια στη φύση του γυναικείου σώματος.

 

Είναι πολύ καλή αερόβια άσκηση

 

Έχουμε μάθει να συνδυάζουμε το αερόβιο με οτιδήποτε απαιτεί «κοπάνημα» ή ταχύτητα. Και όμως τα squat είναι αερόβια άσκηση και μάλιστα από τις πιο αποτελεσματικές. Μπορεί όταν κάνεις την άσκηση να μένεις στατικός, αλλά αν την έχεις δοκιμάσει έστω και μία φορά, μπορείς να επιβεβαιώσεις πως είναι από εκείνες τις ασκήσεις που όχι μόνο σε κάνουν να λαχανιάζεις, αλλά φτάνουν το σώμα στο σημείο να «καίει» και τους ασκούμενους μέχρι και να…φωνάζουν!

 

Καίει λίπος!

 

Γιατί πέρα από όλα τα παραπάνω συμβάλει και στην ενεργοποίηση της αυξητικής ορμόνης που κατ επέκταση ενεργοποιεί και την καύση λίπους! Και ξέρεις ε, όταν μπεις στη διαδικασία της λιποδιάλυσης αυτό δεν διαρκεί μόνο κατά την άσκηση αλλά για όλη την ημέρα.

 

Τα «καθίσματα» συνήθως γίνονται με μία μπάρα πίσω από το λαιμό, υπάρχουν όμως και αρκετές παραλλαγές, όπως τα καθίσματα με βαράκια, ή και χωρίς καθόλου βάρος που απευθύνονται είτε σε πιο αρχάριους είτε σε πιο ευπαθείς ομάδες ασκούμενων. Σε κάθε περίπτωση πριν την εντάξετε στο πρόγραμμα σας, ζητήστε από κάποιον ειδικό να σας δείξει την απαιτούμενη τεχνική, γιατί μπορεί να φαίνεται κάτι πολύ απλό, σίγουρα όμως πρέπει να μάθετε να το κάνετε σωστά για την δική σας ασφάλεια και το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

 


close and return

Επιστροφή στην Κατηγορία Fitness & Sportς




recent posts