close and return
eleonora meleti blog

Aν κάνεις σωστή διατροφή, άσκηση και όντως παίρνεις βάρος, σου διαφεύγει κάτι…

Aν κάνεις σωστή διατροφή, άσκηση και όντως παίρνεις βάρος, σου διαφεύγει κάτι…

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in  Υγεία και Διατροφή on 23 December 2019

Έχεις μπει τόσο σε πρόγραμμα διατροφής, όσο και σε πρόγραμμα γυμναστικής, και όμως! Δεν χάνεις, ή ακόμα χειρότερα μπορεί και να βάζεις βάρος! Γιατί



 

 

Υπάρχει μία μικρή παγίδα που δυστυχώς έχουμε πάψει να υπολογίζουμε.

 

Η ποσότητα.

 

Μπορεί να σου φαίνονται εξαντλητικό ή ακόμα και αποκρουστικό το να πρέπει να ζυγίζεις τις τροφές σου, σύμφωνα όμως με πρόσφατα έρευνα που δημοσιοποιήθηκε στο Men s Health,η ποσότητα του φαγητού είναι εκείνη που συχνά μας παχαίνει.

 

Η έρευνα αυτήν έφερε στο φως και συγκριτικά στοιχεία του από το παρελθόν αποδεικνύοντας πως τα συσκευασμένα φαγητά το 1993 ήταν από 30 έως 40 γραμμάρια λιγότερα απ ότι είναι σήμερα. Με αποτέλεσμα συνήθειες που κουβαλάμε χρόνια όπως το να τρώμε μία φορά στο τόσο στο αγαπημένο μας εστιατόριο ή την αγαπημένη μας συσκευασμένη τροφή, να καταλήγουν να μας φορτώνουν με έξτρα θερμίδες χωρίς εμείς να το καταλαβαίνουμε καν.

 

Το ίδιο γίνεται και στις μερίδες εστιατορίου που σε σχέση με παλαιότερα χρόνια έχουν και αυτές αυξηθεί κατά 70 γραμμάρια πράγμα που σημαίνει πως όταν εμείς παραγγέλνουμε ένα πιάτο στην ουσία είναι σαν να τρώμε σχεδόν δύο!

 

Ακόμα όμως και αν δεν είστε υποστηρικτές του έτοιμου φαγητού, προσέξτε μην παρασύρεστε.

 

Υπάρχει περίπτωση και από μόνοι σας να τρώτε λίγο παραπάνω από όσο χρειάζεται για να είστε στο βάρος που πρέπει, και μάλιστα χωρίς να σας περνάει καν από το μυαλό.

 

Ένα κλασικό παράδειγμα είναι η ποσότητα στους ξηρούς καρπούς. Ιδανικά θα ήταν η ημερήσια λήψη 30γρ ξηρών καρπών που σημαίνει από 9-12 ξηρούς καρπούς. Εσείς ωστόσο μπορεί να μην θεωρείται κακό το ότι φάγατε μία μικρή χούφτα αλλά μάλλον δεν γνωρίζετε ότι αυτό ισούται με σχεδόν 60 γρ καρπών.

 

Είναι φρόνιμο λοιπόν να έχετε πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σας τις ποσότητες που καταναλώνετε. Ακόμα και τα 10 γρ πάνω, ή κάτω είναι ικανά να σας αλλάξουν το βάρος όσο απίστευτο και αν σας ακούγεται. Ειδικά αν είστε σε πρόγραμμα για απώλεια βάρους, μην βαριέστε να ζυγίσετε τις τροφές σας. Σίγουρα υπάρχει λόγος που ο ειδικός σας βάζει σε αυτή τη διαδικασία.

 

 

 


close and return

Επιστροφή στην Κατηγορία Υγεία και Διατροφή




recent posts