close and return
eleonora meleti blog

Φυτικά γάλατα: Ta δοκίμασα όλα και σας τα παρουσιάζω.

Φυτικά γάλατα: Ta δοκίμασα όλα και σας τα παρουσιάζω.

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in  Υγεία και Διατροφή on 21 April 2020

Είναι καιρός τώρα που τα φυτικά γάλατα κερδίζουν έδαφος και κεντρίζουν το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού. Και είστε και πολλοί που μου στέλνετε μηνύματα θέτοντας μου ερωτήσεις γύρω από τα φυτικά γάλατα. Να’ μαι λοιπόν, σας τα συστήνω με ένα σύντομο βιογραφικό. Τα έχω δοκιμάσει όλα, επομένως όσα διαβάσετε είναι από προσωπική εμπειρία.


Γάλα αμυγδάλου

 

Νόοοστιμοοοοο… Μπορεί να έχει κρεμώδη υφή, ανάλογα με την εταιρεία και αν το παρατηρήσεις έχει  λίγο «βρόμικο» λευκό χρώμα. Η γεύση του είναι σαν αυτή που σου αφήνει ένα καλά μασημένο αμύγδαλο λίγο πριν το καταπιείς. Χρησιμοποιείται στα δημητριακά σας, μπορείτε να το πιείτε σκέτο, ή να το βάλετε ακόμα και σε επιδόρπια ή τον καφέ. Σε αντίθεση με τον ξηρό καρπό , δεν παρέχει φυτικές ίνες, δεν παρέχει όμως ούτε αλάτι, ούτε πολλά λιπαρά , ούτε λακτόζη, ενώ είναι πλούσιο σε απαραίτητα μέταλλα όπως το μαγνήσιο και ο σίδηρος.  Παρόμοιο του , αν και κατά την άποψη μου και πολύ πιο νόστιμο είναι το γάλα φουντουκιού. Με λίγο πιο σκούρο καφέ χρώμα, αλλά σε πολύ ανοιχτή απόχρωση, σαν ελαφρύς καφές latte  αλλά με πολύ νόστιμη γεύση, είναι ότι πιο νόστιμο μπορείς να βάλεις στο πρωινό σου ή στο γλυκό σου.

 

Γάλα καρύδας

 

Υπέροχο . Αν και «γάλα» δεν ενδείκνυται να καταναλώνεται μόνο του ως πόσιμο, είναι όμως ιδανικό για γλυκά, ροφήματα, και μαγειρική. Και αυτό πλούσιο σε μέταλλα, αλλά και με κορεσμένα λιπαρά κάτι που θα πρέπει να προσέξουν όσοι έχουν θέμα με την καρδούλα ή την χοληστερίνη τους.

 

Γάλα ρυζιού

 

Πολύ εύκολο να το παράγει κανείς και στο ίδιο του το σπίτι. Αν και δεν έχει πολύ πρωτεΐνη, αντιθέτως έχει αρκετό υδατάνθρακα, οπότε εξετάστε αν θέλετε να είναι αυτό το γάλα η επιλογή σας. Κατάλληλο για μαγειρική , γλυκά, ροφήματα, δυνατό σε βιταμίνες, χωρίς χοληστερίνη, χωρίς λακτόζη και η καλύτερη αντικατάσταση για εκείνους που έχουν αλλεργία και στη σόγια.

 

Γάλα βρώμης

 

Το πιο κοντινό στη σύνθεση και στη χρήση με το αγελαδινό γάλα. Το μόνο που μπορεί να πάρει τεχνητά διάφορες γεύσεις και το βρίσκεται εύκολα σε όλα τα καταστήματα όχι απαραίτητα με βιολογικά προϊόντα.

 

Το γάλα βρώμης είναι η καταλληλότερη λύση για όσους έχουν δυσανεξία στο κανονικό γάλα, ή όσοι  έχουν αλλεργία σε αυτό.

 

Είναι σούπερ πηγή βιταμινών και πρωτεΐνης αλλά έχει μπόλικη δόση και από υδατάνθρακες , άρα αν έχετε πρόβλημα με το σάκχαρο ή μετράτε τις ημερήσιες θερμίδες σας, θέλει λίγη προσοχή. 

 


close and return

Επιστροφή στην Κατηγορία Υγεία και Διατροφή




recent posts